Dan graduering

Minimumskrav for at blive indstillet til Dan-graduering:

Man skal have fungeret som instruktør/hjælpeinstruktør i minimum ½ år

Vigtige datoer der skal overholdes hvis man vil indstilles til en DAN grad i Silkeborg Karate Skole.

Forhåndstilmelding sker på listen i Dojo'en - sidste frist er 31. januar for at skrive sig på.

Dan Orintering 7. februar 19.00 - 19.30

Prøvegraduering 28. maj 16.30 - 19.30

-----------------------------------------------------------------------------------------

for de der får lov at fortsætte..

Teoriprøve: 29. maj 19.00 - 20.00

Graduering: 16. juni København tidsplan komme senere

En Dangraduering består af en teoretisk test og en praktisk prøve.

Teoritesten afholdes ca. 1 måned før den praktiske prøve.

I Silkeborg Karate Skole afholdes der en prøvegraduering ca. 1 md. før graduering. Ud fra hvordan dette vurderes, får man en samtale med chefinstruktøren, hvor den endelige beslutning træffes om hvorvidt man er klar til at gå til Dan graduering.

Man kan som udgangspunkt ikke gå til Dangraduering uden indstilling fra chefinstruktøren i Silkeborg Karate Skole.

Dangrader indikerer en persons fremskridt inden for karate og er kun relevant for personen selv.

Flere info vedr. Dan gradudering kan ses på IOGKF.dk

Skriftlig prøve

Chu-Kyu Shodan                 ca. 25 tekniske spørgsmål
Jo-Kyu Shodan                   ca. 25 tekniske spørgsmål