Grundet Covid-19 er der ændrede træningstider og vi træner ude

Karate Kids II

Voksne - Hvid/Gul/Grøn

Hvor:

Udendørsarealet rundt om Silkeborg Sport Center - P-Pladsen deles op i 3-4 "ude" dojoer.

Vi træner typisk på højre side af centret eller bagved centret.

Udendørsarelaerne lever mere end op til afstandskravene der er lige pt. fra sundhedsmyndighederne.

Træning:

Hvert karate hold inddeles i max 9 stk. + en instruktør, der placeres i hver sin "Ude" dojo på de anmærkede pladser.

Hver "udedojo" placeres minimum 10 meter fra anden dojo rundt om Silkeborg Sports Center, således at træningsgrupperne ikke får kontakt med hinanden.

Elever placeres så der er min. 2 meter til nærmeste person - også ved træningsstart.

Der trænings uden kontakt, og uden redskaber, puder osv. Træningen vil bestå af Kihon, Katatræning,

Skygge bundkai træning uden makker - samt styrketræning.

Eneste kontakt eleverne får med noget som helst er kondisko mod asfalten.

Påklædning:

Karate GI + Bælte - Der må gerne tages en t-shirt/skiundertrøje inden under overgien samt en træningstørje over overdelen - regntøj på i tilfælde af regnvejr.

Huer og vanter i tilfælde af det er for koldt. Husk der er ikke noget træls vejr – kun forkert påklædning.

Der SKAL trænes i kondisko.

Aflevering/Hentning:

Elever læsses af på P-pladsen og hentes på P-pladsen foran centret

Forældre kan IKKE overvære træningen - gå evt. en tur imens

Forældre + Elever skal forlade Silkeborg Sports Centerets område umiddelbart efter træningen

Andet:

Husk at være omklædt hjemmefra - Det er ikke muligt at komme ind i Silkeborg Sports Center og klæde om eller tage bad.

Husk at have været på toilet hjemmefra - Det er ikke muligt at komme på toilet

Husk af få vand med, da der ingen vand er i nærheden.

Den dojo man tildeles første træningsgang har man fra gang til gang, indtil vi må træne inde igen.

Det er IKKE muligt at træne på andre karate hold, end det man er tildelt på tværs af dagene.

Husk i øvrigt sundhedsstyrelsens øvrige retningslinjer såsom:

Host/Nys i ærmet og er du syg og dårlig så SKAL du blive hjemme.